четвъртък, 7 юни 2012 г.

Майли и Лиъм ще имат "прекрасни бебета," казва Джулиан Хъф

Джулиан Хъф и продуцента на Last Song,Адам Шанкман не могат да бъдат по - щастливи за годежа на Майли и Лиъм.

След три години връзка,младата двойка преминаха на друго ниво на 31 май.Звездата на Хана Монтана сега носи 3.5-каратов Нийл Лейн пръстен от очарователния актьор, който играе в The Hunger Games.

“Толкова съм щастлива за тях,”казва Джулиан на Rock of Ages в Landmark Sunshine Cinema в Ню Йорк. “Те ще имат прекрасни деца.”

Разбира се,директора на Rock of Ages заема специално място в живота на двойката.

“Аз съм развълнуван,” казва пред OK!. “Аз ги събрах — Аз продуцирах The Last Song. Не мога да бъда по - щастлив. Тя е като ангел,а също и той.Аз съм развълнуван.”

Вчера Майли туитна, “Благодаря ви за цялата любов днес =] Щастлива съм да споделя тези новини с вас.Чувствам,че всичките ми мечти се сбъдват.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар