четвъртък, 14 юни 2012 г.

Майли в басейна с непознат човек - не е това,което си мислите

 Внимание,хейтъри: Майли Сайръс е щастливо сгодена за Лиъм Хемсуърт.
Това е посланието,които Тиш Сайръс изпрати днес след като излязоха снимките на Майли по бански с брадат "непознат".
Е, с мъж,който не е Лиъм,очевидно.
Мъжът в басейна е Чейн Томас,дабър приятел и асистент на Майли,говорител на звездата потвърди пред E! News,като добави, “Няма никаква история.”
Но доста приказки са се казала,за да заслужат отговора на Тиш и Майли
“Сега,когато съм сгодена не мога да имам приятели от противоположния пол,така ли?” туитна Майли. “Не мога да имам приятел,който да ми помага докато работя цял ден? #dumb.”
“Толкова тъжно,че гадните таблоиди си измислят истории,за да продават долнопробните си списания,” Тиш туитна по - радно днес. “Не може ли да ги оставите двамата сами и нека бъдат щастливи?”
Майли отговори, “@tishcyrus Аз обичам годеника си и той ме обича.Всичко останало са пълни глупости.Имаме възможност да живеем щастлив живот и никой не може да ни го отнеме!”
Няколко часа по - късно 19-годишната звезда добави, “Липсва ми майка ми и годеника ми #homesick.”
Тя е в Маями и ралоти по новия си албум,докато Хемсуърт е в Ню Орлиънс и снима Empire State.

Няма коментари:

Публикуване на коментар