събота, 9 юни 2012 г.

Ново интервю за Браво

Местоположение: Стилният луксозен хотел SLS в Бевърли Хилс. В апартамент на петия етаж с Майли.Стоим на дивана и тя е с боси крака. Аз, репортерът на БРАВО, съм тук за ексклузивно интервю. И тя не ме отпрати!
BRAVO: Майли,много хора се тревожат за теб,защото отслабна много наскоро… 
 Майли:Радвам се,че феновете ми мислят за мен.Но аз съм по - здрава от всякога!Аз нито си анорексичка,нито имам психологически проблеми,нито съм се рязала.Наистина,и съм в добро настроение.
 BRAVO: Тези слухове притесниха ли те?  
Майли: Не.Научих,че е без значение какво правя – защото някой ще ме обиди така или иначе.Ако сваля няколко килограма,защото съм си сменила диетата,си съм анорексичка. Когато имах няколко килограма повече ме наричаха дебела.Ако правя секс,аз съм уличница Ако не правя секс,съм губеща.Какво става? Затова живея живота си както искам – и съм щастлива с това. Ако това притеснява някой,той трябва сам да се справи с това  
BRAVO: Все още звучиш малко разстроена…  
Майли:Не,наистина не съм. Научих много за това от приятелят ми Лиам. Той е много спокоен – той не се разстройва лесно.Възхищавам му се и се опитвам да живея като него.  
BRAVO: И какво казва Лиам за новото ти тяло?  
Майли: Лиам е щастлив,защото се чувствам много по - добре от преди.Той ме подкрепи да сменя диетата си.Докторът ми каза,че имам непоносимост към глутен.Това е протеин,който някои хора не могат да усвояват
BRAVO: И каква е новата ти диета?  
Майли: Главно риба,пилешко,салата и плодове – и червено месо от време на време.Но не пържено,само на скара или варено.И не ям бял хляб, само пълнозърнест хляб без глутен. 
BRAVO: Не са само проблемите в реалния живот,обаче. В новия ти филм "LOL" играеш 16-годишната Лола, която има много проблеми със себе си.
Майли: Да!Лола е типичен тинейджър.Мисля,че много момичета могат да се идентифицират с нея.И момчетата,които гледат филма могат да научат много от нея (смее се).  
BRAVO: Лола прави секс за първи път във филма и се страхува да говори за това с майка си. Казваш ли всичко на майка си,което правиш с приятеля си в спалнята?  
Майли:Вероятно казвам на майка ми много повече,от колко иска да знае (смее се).Аз съм голяма късметлийка,аз и майка ми винаги сме били близки.Никога не съм пазила тайна от нея.  
BRAVO: Майка ти също е продуцент на филма и твой шеф. Така ли е и на снимачната площадка?  
Майли: Понякога боли (смее се). Не мога да понасям,когато ми казва: ‘Направи сцената отново така и така.’ Тогава и казвам: ‘Мамо,ти не си актриса,остави го на мен и на директора.’Но няма проблем,че е на снимачната площадка – вярваме си на 100%.Това е хубаво чувство,защото доверието е много важно в нашия бизнес – и не е нещо,което може да се приема за даденост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар