вторник, 7 февруари 2012 г.

Интервю за Тоновете на свобода: песни на Боб Дилън


 
"Баща ми винаги е играл Боб Дилън, но едва след 2,3 години е натрупал самочувствие,което имам сега. Когато трябваше да премина през труден период в живота ми, аз слушах песните му отново и отново. Когато за първи път чух "Lonesome When You Go" се влюбих в тази песен. Харесва ми работата на Дилън, но аз обичам версията на Шоун Колвин. С Джонзо искахме точно тази версия. Харесва ми как го направих, защото исках да направя нещо с Джонзо. Правенето на музика с хората, които обичам е много важно. Мисля, че най-лошото чувство в света е самотата. Когато чуете един художник, който пее песен и вие знаете,че той чувства същото като вас - това е вдъхновяващо. Тази музика е много универсална.Това се отнася за всяко поколение. Без значение на колко години сте, ако сте сам се идентифицирате с текста. Много хора са ме питали дали в бъдеще ще записвам кънтри музика. Никога не съм искала тя да се създаде, но беше хубаво да се върна към нещо, което аз наистина обичам. Така че тази песен е много за мен. Този проект беше почти създаден за мен, би могло напълно да бъдем в него заедно. Дадох много от себе си и мисля, че получавам много в замяна."
П.П. - Ами...не е много точно,но дано ви е помогнало да разберете за какво говори.

Няма коментари:

Публикуване на коментар