неделя, 12 февруари 2012 г.

Майли не беше на пре-Грами партито

Въпреки многобройните съобщения,че Майли ще бъде на пре - Грами партито, тя се отказа в последния момент. Това е поради внезапната смърт на музикалната икона Уитни Хюстън. Момичето е потънало в траур заедно с приятелката си Кели Озбърн, която написа следното в туитър:
"Аз няма да отида на пре - Грами партито, защото аз не мисля, че е уместно! Ще се видим всички утре на #eredcarpet!"
На което Майли отвърна:
"Аз също. Аз обичам Уитни.Аз няма да пусна телевизора си, просто ще си стоят вкъщи и ще слушам нейните записи."
На това Кели постави нов пост, като по този начин потвърди присъствието на Майли на Грамите:
"За съжаление, аз трябваше да се оттегля. Радвам се, че и ти изпитваш същото като мен! Ще се видим утре ... обичам те!"
П.П. - Искрени съболезнования на всички близки на Уитни.Много тъжно.Беше такъв талант :(

Няма коментари:

Публикуване на коментар