събота, 25 февруари 2012 г.

Майли говори за ролята си в ЛОЛ

Преди време излезе видео,в кое Майли говори за ролята си в Лол.Ето какво казва тя:
"Между мен и Лола има някои прилики, но и разлики. Всъщност, аз винаги съм била малко срамежлива, когато отида на нови места. Но във филма LOL трябваше да премахна срамежливостта.Бях станала малко нервна от това, защото това е характера на Лола. Тя се променя. Тя расте и филмът показва, каква чудесна жена ще стане. Аз също преминах през такава промяна - преди 2 години бях на 16.Същото важи и за Лола. Сега съм на 18 и се чувствам съвсем различно.Всички се променяме. Обичам как филмът показва промените. Лола е на 16 години и можем да видим как тя се превръща в една жена, тя и майка и. Също така, там е и баба и, тя ни показва как Лола ще изглежда на нейната възраст. Така че ние имаме три поколения. Мисля, че това е фантастично."
"Връзката между Лола и Ан е подобна на моята с мама. Аз съм много близка с майка ми. Много, много близки, но това не означава, че ние се обичаме като луди, защото се борим ужасно. По-голямата част от времето във филма Лола и Ан говорят една с друга, без мисъл. Това е важно послание за публиката - дъщерята е същата като майката, мислят еднакво. Нашите майки не са идеални. Когато една майка мисли за определени неща да говори с дъщеря си,тя иска да знае мнението и по въпроса, да разбере какво чувства. И тогава дъщерята научава какво мисли майка и. Това е типично за отношенията между майки и дъщери."
"Надявам се,хората да разберат, че съм израснала. Не избирам роли заради феновете. Изберм тези, които ми отговарят, които са зрели.(...)Твърде много хора ме виждат през призмата на Хана Монтана,а Ашли Грийн от "Здрач", така че аз се радвам, че заедно ще се появим в този филм. Хората ще ни видят в съвсем различни сцени. Във филма, Ашли е популярно момиче, страшна  кучка. Радвам се, че се съгласих за тази роля. Знаете ли, това вече няма,нищо общо със "Здрач". Лично аз не съм го гледала, така че не съм я виждала в действие.Във филма, аз работя с големи актьори. Любопитна съм за по-далечното бъдеще."
"Искам да благодаря на Деми, защото без нея аз нямаше да съм тук. Чух, че Деми не е искала да играе в този филм, без мен. Тя каза, че иска да работи с мен и да бъде част от живота ми. Без нейното участие нямаше да седя тук и да говорят за себе си и да познавам такива прекрасни хора. Така че,благодаря ти Деми за това, че участвам в това производство.Така,че благодаря ти Деми"
П.П. - Съжалявам ако не е много точно,но се постарах :)

2 коментара:

  1. nqmam dumi da ti blagodarq za prevoda.prosto si neveroqtna trqbva da se gordee6 s re6itelnostta si i stova 4e si bezusloven fen.MNOGO MNOGO blagodarnosti.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодря ти,че следиш сайта.Съжалявам за закъснението,но нямах много време :)

    ОтговорИзтриване