събота, 26 май 2012 г.

Майли в The Conversation

Майли Сайръс винаги е готова да говори на различни теми - за отслабване,за музиката или за взаимоотношенията.
Но Майли признава,че е уморена от всички слухове и е готова да разкрие коя е тя и каква трябва да бъде като 19 годишна холивудска звезда.Ако мислите,че е секси,добре!Тя е ОК с това.
“Ако хората ме намират за секси,аз го приемам като комплимент,” Майли разкрива в един откровен разговор в The Conversation с Amanda de Cadenet. “Благодаря,че мислиш,че съм секси!”
Майли е уморена от хората,които очакват нещо от нея и иска просто да говори на ум и да прави това,което я прави щастлива.
“Чувствам,че бях толкова обучена в интервютата си да говоря същото,което говорех,когато бях на 12,”обяснява на Amanda de Cadenet. “Аз просто сядах и казвах нещата,които трябваше да кажа,но не мога да правя едно и също,защото тогава бях на 12.Предполагам,че осъзнах,че животът ми не е една голяма забава за пресата.Аз не трябва да се усмихвам през цялото време и да давам перфектни отговори.”
И въпреки че Майли казва,че винаги е мразела да бъде сама,тя жадува да остане сама,след като стана супер известна.
“Трябваше да се усмихвам толкова много и трябваше да говоря много за едно и също нещо,” споделя Майли. “Аз най - накрая погледнах отвътре и казах, ‘Какво наистина мисля за това? Наистина ли го мисля или съм обучена да го кажа?Казвам го от толкова много години,хора очакват да чуят това от мен,така че не трябва да казвам друго и да бъда креативна .”
Майли също обяснява,че осъществяването на “Can’t Be Tamed” е било голям момент за нея,не само защото я представя по по - зрял начин,но и защото я кара да осъзнае какво наистина мислят хората за сексуализацията.
“Хората са толкова уплашени да видят жена като, ‘Това съм аз и ти няма да ме промениш,’” обяснява тя. ”Дори само заглавието,една жена да каже,че не може да бъде опитомена. . .‘Не мога да бъда опитомена’ когато всъщност всички хора искат да го направят,” добавя Майли,казвайки на Аманда,че обществото иска тя “да бъде секси… но по нашия начин.”
И накрая Майли отбелязва коя е тя и какво ще каже на малката себе си.
“Има момент,в който чуваш какво трябва да си и така губиш какво наистина си,” обяснява Майли.
“Винаги се питам, ако срещна себе си,бих ли се харесала? Бих ли искала да си бъда приятелка? Винаги съдим хората и ги сломяваме за неща,които не харесваме в себе си,” добавя Майли, като казва,че и е писнало от малките момиченца,които основават самочувствието си на сексуалните норми на нашето общество “Твоята стойност не се основава на секс, твоята стойност се основава на това как се чувстваш заради себе си.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар