петък, 25 май 2012 г.

Майли разкрива нейната любовна тайна

Тя започва в сериала ‘Hannah Montana‘,с продадени 12 милиона записи,събрал също над 100 милиона евро и е само на 19 години!Сега Майли изгрява с нов филм в кината ‘LOL – Laughing Out Loud За интервю с BILD тя донесе ‘Happy‘ нейното ново куче,което е смесица от ротвайлер и бигъл.
B: Това новия мъж до теб ли е? (Happy)
M: (смее се) Не е ли сладък? Спасих го преди време.Сега винаги е с мен.
B: Срещаш се с твоя приятел Лиъм Хемсуърт от 3 години. Кое е най - романтичното нещо,което е правил?
M: Обичам да пиша писма и тай ги пази всички.Много е сладко,защото ние момичета често правим “ядем шоколад заедно,нека запазим кутията”.
B: Помниш ли първата ви среща?
M: Беше странно,защото снимахме филм.Нашата първа среща беше за сцената с целувката.И след това си казах ‘Невероятно,бих се радвала да дойда отново утре и на следващия ден. Надявам се да има втора част!’
B: Имаше кратка почивка между теб и Лиъм…
M: Лиъм и аз бяхме разделени за месец.Защото работехме много и не работехме върху взаимоотношенията си. Но осъзнахме,че трябва да положим усилия,за да бъдем заедно.
B: Каква мислиш,че ще бъде следващата стъпка?
M:Обичаме се много,но също и работим много.В момента искаме да имаме личен живот колкото е възможно.Имаме 5 невероятни кучета и сме щастливи.Също вече живеем заедно в Лос Анджелис,но не мислим за деца.

B: Помниш ли първата си любов?
M: Да,той ме отряза. Това беше най - гадното чувство в света,все едно щях да повърна.
B: Имало ли е момче,което те е използвало за нещо?
M: Да,в 7-ми клас,имаше момче,в което бях много влюбена.Но той никога не говореше с мен. И тогава моето ТВ шоу излезе и се срещахме,след това изведнъж той ме отряза само,за да каже,че е скъсал с Майли Сайръс
B: Искаш ли да отмъстиш на бившия си?
M: Баща ми винаги казваше,успехът е най - голямото отмъщение и го виждам,така е.Казах си "Ще напиша песен за това и ще стане хит". ХА! Майната ти!
B: Имаше ли частен учител в 8-ми клас?
M: Понякога се питах какво ли щеше да е ако учех в държавно училище като тинейджър.Но аз съм творческа лично и би било трудно за мен да стоя 8 часа в една класна стая.
B: Какво искаш да кажеш на младите момичета,които искат да изживеят мечтите си?
M: Трудно е да растеж пред всички.Трябва да бъдеш силен и да бъдеш честен. Аз не бих искала малката ми сестра да бъде в този бизнес.Моите деца няма да бъдат актьори!

Няма коментари:

Публикуване на коментар