сряда, 16 май 2012 г.

Интервю за Bravo Girl

На скоро сръбското списание Bravo Girl,са направили интервю с Майли,където тя говори за новия си албум,музика,Лиъм и нейната диета. (Някои хора казват,че интервюто може да не е истинско,но не знам!)
Наистина изглеждаш страхотно,Майлс!Как постигна това?
Благодаря ти!Ами,Постигнах този резултат благодарение на усилени тренировки и диета без глутен.Докторите ми казаха,че трябва да избягвам да ям храни с глутен,което и правя!Всъщност тази диета е много проста,просто не ям жито и хляб.От началото ми беше странно,но свикнах с това.Имам предвид,има още много други неща за ядене,като ориз и царевица.
Алергична си към глутен?
Да,така че това вече не е за теглото,искам да остана здрава.Препоръчвам на всички да номалят глутена,ще усетите промени по кожата си веднага!Няма да искаш да се върнеш обратно към глутена.
Разбрахме,че наскоро си била "атакувана" от блендер?Да [смее се]. Наистина нямам късмет с тези устройства.Сега съм добре.Нищо лошо,но не ме бива с тези неща
Тренираш много,какви упражнения правиш?
Пристрастих се към пилатес упражненията.Наистина са страхотни!Правя упражненията час и половина с почивка,разбира се.След това се чувствам много по - добре!След всички неща,които трябва да направя,пилатес упражненията идват като почивка за мен.И забравих да кажа – бягам сутрин!
Работиш върху новия си албум,можеш ли да ни кажеш нещо за него?
Да,щастлива съм да работя по нов албум.Бих искала да благодаря на екипа в студито, не им е лесно да се справят с мен докато записвам [смее се].
Може ли да ни кажеш нещо повече за албума?
Нека бъде тайна,но мога да ти кажа,че ще бъде поп, r&b заедно с няколко песни,на които да си поплачеш.
Романтична ли си?
Да!
Какво мислиш за The Hunger Games?
Невероятен филм,гледах го 100 пъти до сега!Нямам търпение за продължението, Лиъм свърши страхотна работа с Gale.Горда съм с него!
Как се справи с разстоянието,което ви разделяше?
Трудно!Беше трудно за мен и него,а също и за брат му докато той снимаше далеч The Hunger Games.
Виждаме,че имаш скъп пръстен с диамант.Планирате ли годеж?
Не!Той е стар семеен пръстен,който е носила баба ми!Обичам това,старо,романтично,стил “Титаник” !

Няма коментари:

Публикуване на коментар