събота, 19 ноември 2011 г.

Писмо до Майли

Докато разпространява най-новия си филм Twilight, Ашли Грийн се натъква на хиляди ентусиазирани и развълнувани фенове. Но имаше една изненада -писмо от фен,което всъщност е за друга знаменитост! "Имах много интосиазиран фен в Швеция. Тя истерично плачеше. Мислех, че тя ще припадне. Отидох до нея и я прегърнах и тя ми даде тази бележка ", Ашли разкри на Late Night с Джими Фалън, преди да отворите писмото и да го прочетете на глас.
"Скъпа Ашли, вие вероятно няма да прочетете това, но си заслужава да опитате. Аз съм ви голям фен. Наистина съм. Обичам както вас, така и вашите герои и аз мисля, че си вършите чудесно работата. Но не за това пиша това писмо" чете Ашли. "Всичко, което ви моля,означава целия свят за мен. Може ли да дадете това друго писмо на Майли Сайръс?

Няма коментари:

Публикуване на коментар