сряда, 23 ноември 2011 г.

Честит рожден ден,Майли!!! :)

Днес е един много важен ден за сайта.Днес,Майли има рожден ден.Тя става на цели 19 години.Порасна толкова бързо.Фен съм и от както беше на 16 години.Беше толкова сладка,а сега е жена,която знае какво иска.Тя премина през много трудности,но не се отказа и продължи напред.Тя винаги ще остане в сърцето ми,защото аз я обичам!Тя е моят модел за подражание каквото и да се случва.Желая и още много хитове,албуми,клипове,филми и много любов.Честит рожден ден,Майли!!!Дано някой ден дойде и в България,защото и тук има много фенове :)
Може да видите нещата,които ни изпратиха единствените 3 - ма човека.Малко съм разочарована,защото вложих толкова надещи в този проект,но няма значение!Подготвила съм ви един малък подарък.Снимки от 15,16,17 и 18 рожден ден на Майли + няколко клипчета от тях :) Дано ви хареса!Можете да си го изтеглите от ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар