неделя, 6 ноември 2011 г.

История от фен

 /натиснете снимката/
Момичето се казва Таня (с шапката) и тя се среща с Майли в мол във Венецуела на 17 май.
 Вижте:
Тя е на 17 май, в деня на концерта и във Венецуела. Отидох до магазина на Зара в El Recreo мол с братовчед ми, но ние не знаехме, че Майли е там! Тогава ние разбрахме, че тя е пред нас! Тя пазаруваше с Тиш. Майли пробва някои дрехи,а ние чакахме, за да си направим снимка с нея. Тогава тя отиде да плати и аз и казах: "Здрасти!" на Тиш и тя ми се усмихна и каза "Здрасти". Тя забеляза, че бях много развълнувана и тя отново ме погледна и аз я попитах, дали може да каже на Майли да ни каже "здрасти". Тя каза на Майли да се снима с нас!! Тиш ни се обади и Майли каза: "Здравейте ! Добре, нека да направим снимка на групата ". След като си направихме снимката аз казах:"Благодарим ви, Майли ти си толкова красива!". Тя ми се усмихна и каза: "Не, благодаря ви! Чао! " Тя се усмихна отново и след това излезе.
Голяма късметлийка,а?

Няма коментари:

Публикуване на коментар