сряда, 7 юли 2010 г.

Геройте от Eclipse говорят относно коментара на Майли

В интервю с E! News миналата седмица, певицата каза: „Аз мразя вампири.“

Естествено, това накара геройте от Eclipse да говорят относно коментара на Майли:

Taylor Lautner: „Тя не е нужно да харесва вампири. Докато харесва върколаци, всичко е наред.“

Peter Facinelli: „Аз не съм голям фен на вампирите, но обичам книгите, които Стефани Маиър написа. Обичам това, че не виждате зъби. Определено не е филм на ужасите, по всякакво значение.“

Elizabeth Reaser: „Аз винаги съм била фенка на вампирите, от както бях малко момиче. Обичам всичките книги на Ане Райс. Може би Майли се съпротивлява. Може би сега те са толкова популярни, че е досадно или на нея и е писнало да ни вижда.“

Kellan Lutz: „Тогава тя не ме познава. Аз мога да променя мнението и относно това, сигурна съм. Имам си моите начини.“

Ashley Greene: „Това е толкова жалко, защото аз обожавам новите и песни… Ще настаня Майли да седне и ще я принудя да гледа Здрач.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар