четвъртък, 29 юли 2010 г.

Майли Сайръс: "Момичетата могат да бъдат лоши"


" Пуснаха се слухове за караница с Лиъм и ,че Майли е бременна,но това не е вярно."

NВсъщност, единственият проблем е, че напоследък женската олдитория от фенки на Лиам, са груби с неговата половинка. Майли казва:

"Когато отидохме на Jimmy Kimmel Live, някои момичета дойдоха, и аз попитах:
" Искаш ли ми автографа? "А те казаха:" Ами ..
. Не! Ние сме тук, заради Лиам, "казват, че е толкова груб към приятелката си! Тогава един от тях каза:

"Лиам е горещ, защото той е с нея?". Момичетата могат да бъдат зли, когато става дума за момчета. Лиъм е ревнив тип, все пак. Когато бях на снимките на видеото на "Can't be tamed, той ме помоли да ме обхваща, когато спрем да снимаме. Аз казах "Не! ти беше без риза в почти всяка сцена от "Последната песен" и всички момичета ахнаха, когато се появи на екрана. "Това беше моят начин да го върна."

1 коментар: