сряда, 7 юли 2010 г.

Майли за предполагаемата и целувка с една от танцьорките


Това не е нещо ново,но реших да го кача,защото ми писна навсякъде където вляза да виждам как само я критикуват за тази "целувка"

“Изпълних “Can’t Be Tamed” в едно от любимите ми предавания във Великобритания. Вярно е, че имаше някои невероятни моменти (които естествено никой не коментира). За мен беше чест да съм на тази сцена”, обясни Майли. “Беше казано, че на сцената съм ‘ЦЕЛУНАЛА МОМИЧЕ’ и това е най-новата новина, която предизвика спор.”

Звездата от филма “The Last Song” продължи: “Кълна се, че не съм я целувала и е смешно двама артиста да не могат да правят шоу заедно без медията да измисли някаква история за тях.” Тя написа още: “Надявам се, че моите фенове не са се разочаровали от мен, защото истината е, че не съм направила нищо лошо. Аз просто свърших моята работа, която е да се кача на сцената и да пея възможно най-добре.”

“Искам да сложа край на това веднага и да каже нещо на всички, които превърнаха това изпълнение в нещо много голямо”, продължава нейното съобщение. “СПРЕТЕ ДА СЕ ЗАНИМАВАТЕ С ТОВА! НИЩО НЕ СЕ Е СЛУЧИЛО. ПО СВЕТА ИМА МНОГО ПО-ВАЖНИ НЕЩА. Нека обърнем внимание на световния мир, вместо да измисляме глупави слухове!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар