петък, 23 декември 2011 г.

Весели празници!!! :)

Исках да ви пожелая весели празници.Да ви благодаря за всичко,което правите за мен,че посещавате сайта и ми давате подкрепата,от която се нуждая.Благодаря,че постоянно гласувате за нашия сайт,което ме радва страшно много и това е най - хубавия подарък,който мога да получа от вас.Искам също да ви пожелая да прекарате една вълшебна Бъдни вечер с цялото си семейство,обичайте се,подкрепяйте се и винаги бъдете заедно.Желая ви да прекарате една Весела Коледа отново със семейството,защото няма нищо по - важно от тях.Желая ви новата година да ви донесе повече усмивки,любов,щастие,късмет и всичко най - хубаво.Желая ви 2012 година да бъде най - успешната ви.Очаквайте от Майли много неща,защото 2012 ще бъде нейната година - Майли се завръща,дръжте се здраво,защото тя ще ви разтърси!!!
Дано някой прочете целия роман,който написах,но то идва от сърцето ми и е напълно искрено.Благодаря ви и отново ви пожелавам Весели празници!!! :)
Не съм много сигурна дали ще обновявам на 24 и 25,но ще се опитам да слагам по неща,все пак са празници. :)
хохо Криси

Няма коментари:

Публикуване на коментар