сряда, 14 декември 2011 г.

Тиш се гордее с Майли

Майли Сайръс и Лиъм Хемсуърт изглеждат страготнодокато минаваха на червения килим на CNN Heroes Awards.Тийн кралицата изпълни сингъла си The Climb и си спечели много похвали.
“Никога не съм била по - торда!!Тя абсолютно ме взриви!Аз съм толкова щастлива,тя трябва да бъде част от тази невероятна нощ.” туитна нейната майка,Тиш. “Обичам те! Аз също. Чувствам,че душата ми се пробуди.Имам нужда да чувствам тази енергия! 2012 тук,аз идвам,” отговори Майли.
Звучи сякаш Майли Сайръс е прекарала невероятна нощ и нейното представяне е оценено от много хора.Разбира се, нейната майка е горда с нея,но звучи различно да се гордееш с дъщеря си,защото е изпяла една песен.Това беше страхотан нощ,невероятно изпълнение и позитивна енергия.Всички свършиха страхотна работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар