неделя, 28 ноември 2010 г.

Доли Партън защити Майли Сайръс

По време на интервюто си снощи с Лари Кинг в ефира на CNN, Доли Партън защити избора на Майли за сценичните костюми, които са повече от оскъдни, както и обилния й любовен живот и ходенето по нощни клубове.
"Надявам се, че Майли няма да се излъже и да тръгне по неправилен път. Знам, че тя е много талантлива, обичам я искрено и ако някога има нужда от помощ, ще направя всичко, което е по силите ми да й подам ръка. Мисля, че трябва хората да й дадат възможност да порасне."
Освен това Партън добави, че искрено се надява тя да не е повлияла негативно върху Майли Сайръс с вкуса си към разюзданите артистични костюми. "Дано не е взела това от мен, защото никога не съм искала да окуражавам младите звезди да ми подражават по този начин. Струва ми се, че тя в момента е на кръстопът, опитвайки се да излезе от образа на малкото момиченце Хана Монтана и да се трансформира в млада жена."
В края на разговора с легендарния водещ, Доли гръмко призова: „Оставете Майли на мира!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар