петък, 26 ноември 2010 г.

Менди Джироукс иска да е като Майли


Вече не се виждаме колкото преди защото всеки ден беше '' Хайде на парти с преспиване! Да го направим! ''.В последно време и двете сме много заети.Аз съм страшно заета с момичета (за тези от вас , които не знаят, Менди участва в женската банда BeachGirl5) - виждам ги непрекъснато , а Майли правите своите неща,но все пак държим връзка.Всъщност тя ни покани на партито за 18ия си рожден ден! - казва приятелката на Майли - Менди пред списание J - 14
Тя общува с Майли откакто родителите и обявиха развода си и споделя , че тя се справя : Току що говорих с нея за някои неща и тя ги приема доста добре.Тя е едно много силно момиче , има страхотни роднини.Всички се справят добре с проблемите си - добавя Менди.
Тя продължава да говори как се опитва да прилича на Майли : Да работя с Майли беше една сбъдната мечта за мен , защото основното в това да си танцъор е да бъдеш на турне с известни личности.Беше невероятно.Като певица сега , аз се опитвам да подражавам на Майли , зашото тя e най трудолюбивият човек , който съм виждала.Тя обожава работата си и това я прави каквато е сега.Независимо колко трудни са времената , работата е на първо място и трябва да се чувстваш благословен за всеки момент от нея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар