четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Доли Партън: "Оставете Майли ! Тя расте ! "

Доли Партън отново защити Майли Сайръс, този път в интервю за Си Ен Ен!
 Легендата Доли Партън има послание към противниците на Майли Сайръс: Остави я на мира По време на интервю с Лари на Си Ен Ен във вторник вечерта, Партън казва относно Майли, чийто оскъдно облекло, нощувки в клубове и любовен живот са били прегледани, "Надявам се, че Майли ще се оправи. Знам, че е много талантлива и аз обичам този човек, и ако тя има нужда от мен аз ще направя всичко възможно, за да и помогна!Партън добавя: "Аз не знам дали тя е заобиколена от хора, които помагат, знаете, не се вземат мъдри решения, но знам, че тя ще се оправи!". Партън допълни, че се надява тя да не е вдъхновена от шик костюмите Сайръс. "Надяваме се, че няма да се поучавате от мен, защото със сигурност никога не съм я насърчава да направи нещо. Мисля, че тя е просто се опитва от малко момиче да преодолее "Хана Монтана" и да се превърне в млада жена! "
 
Кредит:mileycyrusbgfansite

Няма коментари:

Публикуване на коментар