сряда, 8 август 2012 г.

Marie Claire в дома на Майли

/натиснете снимката/
Дома на знаменитостите е тяхното светилище (без папараци).Така че редакторът на Marie Claire Лари Сандел беше развълнувана,когато Майли я покани за интервю. Ето няколко коментара за лудия двучасов разговор!Не забравяйте и за прекрасните снимки в галерията ни!

“Pharrell ме видя да танцувам на песен на Мадона в YouTube,когато бях малка и в същото време каза, ‘Виждам нещо в нея.’ Тази година направихме запис заедно и беше магия.”

Сайръс наскоро си поряза пръста докато готвеше. “Кръвта беше навсякъде.Скрих ръката си зад гърба ми и Лиъм каза, ‘Какво става?’аз казах, ‘Просто ми дай лейкопласт.’ Той отвърна, ‘Пич, tтова не ситуация за лейкопласт.’ Той едва не припадна,когато го видя.”

“Лайла е малко рошава и изглежда като бездомна.Тя кученце за скута ми.Обичам всичките си 5 кучета;те са толкова сладки и всички са толкова различни.”

“Скачам от него през цялото време!Лиъм много ми се ядосва.Той ще се прибере у дома,а аз ще седя на рамото му.Харесва ми.Много е готино.”

“Събирам тези кръстове,когато пътувам.Някой идват от Нашвил,други идват от места по целия свят.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар