неделя, 12 август 2012 г.

Майли Сайръс:"Животът е твърде кратък"

“Не ме е грижа толкова за сватбата или за листа хартия,толкова колкото за обещанията,които ще си дадем,” казва за своя годеник,звездата от “The Hunger Games” Лиъм Хемсуърт.

Майли Сайръс защити себе си от критиците,които мислят,че тя е твърде млада,за да се омъжи. Актрисата и певица,през май се сгоди за звездата от The Hunger Games Лиъм Хемсуърт,когото е срещнала през 2009 на снимачната площадка на The Last Song.

“Животът е твърде кратък,за да не бъдеш с човека,с кого искаш да си,” казва тя за септемврийския брой на Marie Claire.  “Не ме е грижа толкова за сватбата или за листа хартия,толкова колкото за обещанията,които ще си дадем.Искаме да имаме дълъг брак.”

Сайръс,която работи по 4-тия си албум,добави,че Хемсуърт,който идва от Австралия,се е разбирал добре със семейството и.

“Когато се премести в Америка,той нямаше семейство тук,така че нашето семейство стана негово,” казва тя. "Това е къщата,където се правят всички наши спомени.”

Тя призна,че предложението е било “пълна изненада” за нея и нейното семейство.Тя също така каза,че е нямала думата за 3,5-каратовия Нийл Лейн диамантен пръстен,който Хемсуърт и е сложил.

“Нямах принос,” казва Сайръс. “Говорели сме за сгодяване и аз видях нещо такова онлайн и си помислих,че е хубаво,но аз обикновено нося розово злато.Харесва ми,че е стар и че има история.И се радвам,че не изглежда като всичко останало,което нося.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар