неделя, 12 август 2012 г.

Фарел иска да освободи Майли от клетката и

Майли Сайръс започна сътрудничеството си с Фарел Уилямс, тъй като хип-​​хоп звездата е впечатлен от начина, по който тя се е справила с медийния скандал преди две години.

В декември 2010,звездата на “Hannah Montana” се появи във видео,в което пуши салвия.Във видеото тя говори несвързано и се смее.Видеото излезе няколко дни,след като тя отпразнува 18-тия си рожден ден.

По - късно,Майли призна,че е било “лошо решение” и каза,че е било “грешка” да си го позволи. Както и да е,това решение е довело до работата и с Фарел.

Майли казва на Marie Claire, “Фарел каза (след като е видял бонг видеото): ‘Не се обиждай заради начина по който говоря,но си мислех, ‘Тази к**ка всъщност живее.Тя не виси на врата на мениджъра си.Искам да освободя тази к**ка. Искам да я извадя от клетката и.’

“Никога не съм работила преди така.Говорех му сякаш ми беше по - голям брат и всичко,което кажа отиваше в песента.”

Майли признава,че новите и парчета може да не се харесат на всички,но тя не се притеснява от продажбите, “Не се нуждая от пари.Не ми пука ако не спечеля много от това.Нека направя добър запис.Бях там с Фарел и беше магия.Ооо,пич,толкова съм щастлива.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар