неделя, 15 април 2012 г.

ТТ - "Майли ни дава сила"

По рано днес, “Miley Gives Us Strength” (Майли ни дава сила) стана световна тема тенденция!Това е 113 тема тенденция на Майли за сега тази година.Вижте някои коментари от феновете в туитър защо Майли ни дава сила:
@TeamMileyKZ Майли ни дава сила да бъдем себе си,без значение какво казват хората.
@_Billiestraker Майли ни дава сила да продължим,когато времената са трудни. Да бъдем себе си без значение на кого му харесва или не. Да #radiatelove (излъчваме любов).
@HeavenForMiley Майли ми дава сили,защото нейната любов ми помага,когато съм долу и добротата и да бъдем по - добри с хората.
@MileyHawaii Защото тя е живото доказателство,че можем да преодолеем лошите времена и тя ме кара да се чувствам красива с формата на тялото си.
@Miley4eternity защото тя доказа,че всичко може да се случи ако вярвате и нейните песни ми дават кураж да се изправя по - високо,и да мечтая повече.
@sarahbarratt_ Майли ни дава сили да излъчваме любов и да се опитваме да бъдем по - добри,по - любвеобилни, да даваме на хора като нея.
@TakeMyCyrus Защото тя ме научи,че дори да си направил грешка,няма значение,може да се изправиш и да продължиш.
@TeamCyrusTurkey Майли ми дава сили да продължа,когато изглежда,че цялата надежда е изгубена Тя ни помага с нейните думи и музика.
Майли ми дава сили да бъда по - добър човек, да преследвам мечтите си и да излъчвам любов. Тя ми дава сили да продължа напред през лошите времена и да не позволявам на лошите хора да ме сломят!Тя ми дава сили да вярвам,че ако вярвам в себе си,всичко е възможно,защото не можеш да живееш позитивен живот с негативни мисли.
Защо Майли ти дава сили?Напиши коментар!

Няма коментари:

Публикуване на коментар