вторник, 6 септември 2011 г.

Цялото интервю за списание PRESTIGE

Дали Майли Сайръс е просто още една провалена звезда,излязла извън релси? Джо Йогерст не мисли така, и говори с нея за преследванията от папараци, и за ролята й с Деми Мур, както и ''тъмното й чувство за хумор''.

След като си 7 години в Лос Анджелис, Може ли да се каже,че си ''Калифорнийско Момиче'' вече?

-Аз не съм голям фен на LA, ако трябва да бъда честна. Харесва ми да работят тук, но ако имам шанс в Тенеси,ще бъде страхотно.На хората тук наистина всичко им е на готово . Това малко ме натъжава понякога. Всеки в Лос Анджелис, е много зает и всеки се опитва да бъде по-добре, отколкото другия, и всеки има толкова много работа.В Нашвил живота е толкова по-назад и хората се радват на всяка секунда от живота.

Липсва ли ти Хана Монтана? 

Не!-[смее се]. Липсва ми семейството, настроението, но не ми липсва рутината,коята трябваше да спазвам. Бях толкова отегчена да правя едно и също нещо всеки ден.Лесно е, когато нямам шоу, да живея живота си малко и да някои други неща, които искам да направя, ии не трябва да се връщам в точно определен час. Не се притеснявам за графика и другите неща. Толкова съм благодарна, че аз бях част от това шоу, но дори и малката ми сестра, който е на 11, иска да бъде актриса. Аз просто йказвам: "Просто изчакай, пич." Защото когато си на 11 е едно,а когато си на моята възраст е Съвсеем друго. Не е лесно да знаеш,че хората искат да знаят всичко за теб, и те преследват,все едно си единственото нещо на света. Ти ще се промениш много. Зависи и с порастването ти. Радвам се, че аз не съм актриса повече и мога да бъда себе си.

Какви неща бихте направили, ако можехте да имате, че таен живот?

-Хората губят много на уважение към другите, когато те разберат, че сте известен, защото те никога не са го преживели. Например, разхождаме се с моя приятел,и сме сигурни, че никой не ни снима.Никой не ни следи. И след това, няколко часа по-късно, "Майли Сайръс Тревога!." ''Тя беше видяна с фен в обществото, целуваха се и прегръщаха'' И аз: "Какво, по дяволите? Не видях никого да снима, в които ден И мисля,че на това ще се насладя най-много-Никой да не ме следи и да съм спокойна. Знаеш ли, баща ми и аз имаме много добри отношения с феновете. Когато попитат за снимка,с радост се снимаме с тях,но когато не попитат..Е различно ниво на странност.


Турнето ти ''Цуганско Сърце'' бе по-рано тази година, и си се насладила на прекрасни места в Южна Америка и Австралия. Когато сте на турне, имате ли време да бъдете като обикновен турист


-Исках да отида на турне, от известно време,да се върна на пътя.Но аз направих това турне, най-вече, защото аз исках да пътувам, обичам да пътувам.Направих така, че имахме шоу и след това два дни почивка, шоу и след това два дни почивка... Насладих се на много места. Това е смешно защото някои места, бяха извън контрол и не можех да ходя наоколо. Но други страни наистина имаха уважение те искаха да знам,че те искат и се стараят на мен да ми е добре. Има някои места,които Наистина бих искала да се върна и да видим повече, но да бъда малко по-инкогнито.


Ти изпълняваше с огромна аудитория в Австралия - повече от 25,000 души в няколко места.

-Въпреки, че аз никога не съм била там преди, албумите ми винаги са били наистина успешни в Австралия. Това е едно от местата, където албумите ми са вид удар, и моитесингли.Яко е, когато приятелят ти е от там. 


Ти на скоро завърши 2 филма. Разкажете ни за So Undercover и LOL


-Има неща, които praвя за мен, и има неща, които правя, за феновете и филма So Undercover е нещо, което наистина исках да направя за феновете. Това е вид комедия, която са свикнали да виждат в моето шоу. Филма е повече за 13 -, 14 -, 15 -, 16-годишната тълпа. LOL: Той е повече като реалния живот. Това е наистина страхотна история за майка и дъщеря, и момичето се превръща в тийнейджър и майка й, която преминава през криза на средната възраст, и как много от нещата,през които те минават  всъщност са едни и същи. Смешно е,как живота може да ти поднесе такива неща.


Деми Мур става ли за добра майка?

-Тя беше една страхотна майка. В този филм тя много прилича на начина, по който тя се държи собствените си дъщери. Тя е невероятна. Тя е била в индустрията, от както е била на моята възраст и е преминала през куп неща. Тя взима време и отива, да се погрижи за децата си и се връща и така показа,че все още може да има реален живот и да бъде в тази индустрия. Всеки ден се уча от нея. 


Искате ли да направите сериозна драма?

-Това, което гледам и филми, които правя ... Имам странно, черно чувство за хумор, наистина сух хумор, така че бих искала да направя повече комедии, но не комедии, в които хората са свикнали да ме гледат. Повече към сух стил, но също така и някои пълен със силен смях смешни неща.. и драма, ще е добре,също.  ... Има комедия, върху която аз работя сега и нещо малко по-тъмно...

Имам две дъщери, И двете следват кариерата ти, след Хана Монтана. Това предполага, че имате влияние на по-широка база, отколкото мнозина смятат.

Хората имат много смесени мнения по мен,например ''аз съм страхотен модел за подражание'', или ''аз съм напълно неподходяща за лица под 13''. Аз не знам как станах това. Прочетох статия онзи ден,която показва всички млади знаменитости.Аз Бях Girl Next Door или каквото и да е, и аз паднах в категорията на Доброто Момиче,Стана Лошо. И аз си казах "Какво, по дяволите, пич?" Стоя си в къщата почти всеки ден. Аз не излизам. Имам си един и същ приятел в продължение на две години. Така че..

Мисля, че за тези, които не съм модел за подражание за тях  ... Причината е,че аз съм Истинска. Ако те ви кажат, че не съм опитвала това или не са експериментирала с това, те лъжат. И аз никога няма да направя това, защото аз лично не мога, защото ще изплува някакво доказателство в интернет. Това е странно ... две пълни крайности. Аз не съм някаква луда дама, която е потънала, защото аз определено не съм. Аз просто винаги се опитвам да бъда реална. Всеки 18-годишен изследва сексуалността и екпериментира някои неща. За мен няма причина да променя това. Трябва да си верен на себе си. Джоан Джет е в живота ми от изминалата година и ме е научила на много за това. Тя е била заключена за това, че говори за ''секси'' и наркотици или каквито и да било. Те са й казвали, "Как може жена да каже, тпва. Как смее момиче да признае тези неща,'' докато всяко друго момиче на нейната възраст е правило това. Тя просто отиде на сцената и пя за него.

Последният ми албум, ''Can't Be Tamed'', е голямо изявление за жени навсякъде. Песента "Liberty Walk", която написах за насилието и накърняването на жените.Мисля, че последният албум е това, което направи по-големите да ми станат фенове. Коя съм аз, сега е много по-различно от тази,която бях, на 11. Аз трябваше да раста изключително бързо. Когато живеете в Ел Ей, ще видите много.Вие сте изложени на много повече, отколкото хората ои други места. .


Има ли нещо, което хората не знаят за вас, и което би могло да ги изненада?

-Мисля, че хората, които са ме срещали особено ако дойдете в моето място, където живея - това е странно, да описвам себе си по този начин - .  Мисля, че ако те вървяха по пътя, който аз минавам, ще разберат как медийте ме възприемат по-тоолкова различен начин,който НЕ СЪМ. Аз прекарвам 90% от времето си навън. Това е начина ми на живот, точно сега. Пресата май си мисли,че правя завой,и се опитвам да стана лошо Момиче. Аз наистина се опитвам да бъда по-свързана със Земята, по-свързана със себе си и да разбера кой съм, да се опитаме да разберем света малко повече. Не го правя за някой друг, а за себе си. Преди няколко дни,говорих по тази тема с майка ми - Просто да погледнеш света по друг начин. Очевидно съм била много благословена, но с всяка благословия има проклятие. Аз съм много доволна, със живота ми в момента. Хората щяха да бъдат шокирани да знаят, че аз съм много благодарна за това, което имам, но кариерата ми не е основният ми приоритет, тя не е моя живот вече. Аз наистина просто искам да се радвам на живота и опознаването на природата и да стана която съм в най-пълна степен.
П.П. - Извинявам се,че го вземам от друг сайт,но нямах време да го преведа.Дала съм кредит и дано админа не сърди...ако го види :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар