четвъртък, 15 септември 2011 г.

Край!!!

Еми,това беше от мен.Не мога повече!Цяло лято обновявам сама,а сега след като почна учебната година няма да мога.Вече не ми толкова забавно да превеждам новини и да кисна цял ден пред компютъра.Ще ми е много мъчно,но не мога да обновявам сама.Извинявам се за ВСИЧКИ правописни грешки и за несмислените изречения!!!Не съм перфектна!!!И съжалявам :) Вече нямам толкова време за губене,а и вече не го правя с желание!!!Благодаря на всички,които посещаваха блога и ме подкрепяха и благодаря на момичетата/момчетата,които ми дадоха "съвети" за блога.Наистина ви благодаря.Аз не го приемам като критика!!!И наистина ви благодаря!!! :)
Аз няма да изтривам блога и налято може да го отворя отново.Ще имам повече време!Просто ми е много трудно,но го ЗАТВАРЯМ!!! ;( ;( ;(
Обичам ви!!! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар