сряда, 7 септември 2011 г.

Дъглас Буут за Майли

Дъглас Буут, актьор и модел на 19 години, се появи с Майли Сайръс в LOL, играейки любовния и интерес. В скорошно интервю за списание Senior Editor Anders Christian Madsen, Дъглас говори много добре за Майли и се разточва на слуховете, че те са били заедно. Вижте по-долу:
За Майли Сайръс: "Тя е много трудолюбива. Тя има съзнанието на жена на 30 години. Тя направи повече от 20 милиона долара миналата година, но тя е много здраво стъпила на земята и много скромна. Знаеш ли, тя си счупи iPhone и майка и няма да и купи нов и Майли каза: "О, Боже мой, колко ще струва?" И аз казах "Съжалявам".Тя не харчи парите си за всичко.
За слуховете, че той се среща с Майли: "Знаеш ли, аз помислих, че може да се случи. Една сутрин ми се обадиха, казвайки ми: "Вестниците твърдят, че се срещаш с Майли Сайръс. Вярно ли е? А аз казах "Не, тези слухове не са верни."

Няма коментари:

Публикуване на коментар