петък, 17 юни 2011 г.

Майли в Star World Philippines !

Вчера Майли е дала интервю за филипинско шоу - "Star World Philippines" ! Като четете интервюто знайте, че те говорят за концерта сякаш нали е утре (17 май-днес) ! Ето го й него :
Тя дойде от Лос Анджелис през нощта, когато тя се появи вчера в "Eat Bulaga" ! Покани своите фенове да дойдат на концерта си в SM Mall в Азия (MOA) Concert Grounds. Въпреки, че тя разкри, че е спала само 2 часа, Майли Сайръс е пълна с живот и енергия - да не говорим за умората, разликата в времето и дългият полет (още утре лети).
- Чатих с феновете си в интернет - разкрих също.

И просто ей така прекарваш последните си дни - разказвайки на феновете си по целия свят, какво си правила през последните 24 часа и това, което възнамеряваш да направиш през следващите 24 часа.
- Правя го с умереност - да изясня.- Всичко е в много добър ред, но трябва да бъде в умерени количества. Туитвам в Туитър, когато работя, като съм у дома не го правя.


Последното нейно влизане в Туитър е (цитирайки дословно) : В Манилаа =]]] Разликата във времето ме нервира! Легнах си в 6 часа и се събудих в 7:30 сутринта! Филипините е единствената азиатска страна в която ще се спре световното турне "Corazon Gitano" (Gypsy Heart Tour), а преди това нейното шоу завладя Латинските страни като Мексико, Колумбия, Бразилия, Панама и други страни. ... Майли имаше честа да даде една топла и приятелска усмивка, която светна в " Bulaga! " за зрителите и фотографите, седнали в публиката.
- Защото това е едно фантастично място.
Трябва ужасно да обичаме Филипините, защото отне място в твоя мрашрут.- Това е благодарение на моите фенове от Филипините, който в известен смилъл, те ми писаха в Туитър кога да дойда. Не мился, че съм тук за толкова бързо, но аз съм пълна с вълнение. 

За разлика от миналата седмица, "The Star" направи изключително телефонно интервю, проведено с нея в Л.А,, което звучеше доста мудно (точно в следобедните часове на онзи слънчев ден), и по  време на интервюто вчера е имало шампанско и пълен живот.
- Не знам защо съм толкова развълнувана!
Какво е чувството да се събудиш и и да се чувстваш като в град, в който наскоро си пристигнала?- Това е малко объркващо. Беше почти обяд, там в Л.А. достигаше почти полунощ, така че трябваше да проверя разликата във времето (Филипините е около 16 часа преди от  Калифорния).

Имаше само 24 часа, за да събереш необходимата енергия за днес, и за вечерта на концерта. Как всичко това е планирано ?- О, мисля, че ще бъде залепена за басейна. (Майли ще остане в пет-звезден хотел в града Маката с нейния екип, който се състои от майка й, според "
Funfare Updates"). Просто ще прекарам времето си с приятелите ми.

Чудех се дали Майли някога е работила с някой филипинци.
- Да.Работила съм. В действителност, двама от моите танцьори, които са с мен на концертите са филипинци. Те имат роднини тук, с които никога не са се срещали, защото не е имало повод. Но сега те са в Филипините и имат шанс.
Така че нещо би трябвало да си чула за Филипините ?

- Не, нищо не съм чула.



Казват, че тинейджърите по цял свят те смятат като модел за подражание. Какво мислиш ?

- Мисля, че за себе си като щастлив човек, който има възможност да при неща, които тинейджърите обичат. Обичам, че мога да бъда в контакт с милиони момичета от моя Туитър.
Но не мога да отреча факта, че гледат на мен като модел за подражание.

Някакви съвети за момичетата, които искат да следват стъпките ти ?
- Казвам, сестри, изчакайте и се радвайте на това, което правите и вашия занаят. Ако искате да бъдете певица, трябва това да ви бъде забавно.
Въпросът, който повечето фенове искат да попитат Майли, но няма шанс - това е определението ти за любовта ?!*Майли се усмихва*- Мисля, че трябва да бъде човек, който винаги да ви слуша (Майли се влюби в две момчета, а именно в Ник Джонас от Джонас Брадърс и австралийския актьор Лиъм Хемсуърт, който играеше главна роля в "The Last Song").
Кой е обект на любовния ти интерес в момента ? - са я попитали, а на лицето на Майлс,  която ще навърши 19 години през ноември, признала :
- Да, аз съм влюбена! - Обичам себе си, аз съм влюбена в това, което правя, аз съм влюбена в живота. Щастлива съм пред публиката и правя това, което обичам. Нямам нищо, за което да се оплача.


Ето единствената излязла за сега снимка от там :
+

Няма коментари:

Публикуване на коментар