събота, 18 юни 2011 г.

Майли в Манила, Филипините !

Майли в момента е в Австралия. Още този вторник ще се проведе първият концерт на континента, но повече информация за концерта там ще се научи скоро на нашия  уебсайт. В нашата галерия ще намерите още много снимки от вчера в Манила - 34 снимки на сцената от концерта :
И 49 снимки от пресконференцията в Макати :
Ние любезно Ви каним да прочетете изявленията от пресконференцията на Майли. Тя говори за Туитър, като цяло за медиите, за това как разочарова родителите си, как прекарва времето с близките си, за любовта ... Има наистина много интересно съдържание! Ето малка част от пресконференцията :
"Обичам фотографията и пътешествията. Обичам да споделям снимки с феновете си, които никога не могат да посетят тези места. ОБИЧАМ МОДАТА и мисля, че може да уловите в снимките индустрията лесно. Снимката, която ми харесва най- ... "
"Понякога се питам : Какво правя с живота си? Знам, че в живота има по-важни неща от тези, които в момента правя, дори ако хората мисля, че това, което правя е страхотно. Те ме познават и си купуват албума, но знам, че това са по-важни неща. Искам да дам на ..."
"Ако един човек казва, че никога не разочарова родителите си, това показва, че лъже. Моята грешка беше, че бяхме бесни, за по-малката ни сестра. В известен смисъл, брат ми и аз завиждахме ужасно на новото бебе. ... "
"Наистина никога не съм стресирана в работата си. Мисля, че животът е по-труден, отколкото това, което правя, защото просто наистина го правя, както мога да съм щастлива. Винаги има някои неща, които вие не разбирате. Но като артист, моята работа ... "

Няма коментари:

Публикуване на коментар