събота, 30 април 2011 г.

Последни обновявания в Twitter !



Най -новите публикаций в Туитара на Майли ! :))
Преди три часа Майли туетна:
"@tuassesina охх страхотно =] Това означава ,че нищо не те спира да се преместиш при мен в LA и правийки ме перфектна 24\7 "

По - рано през деня :
" Не мога да чакам за следващия концерт !Лима ,ето ме идвам !Имате конкуренция .... Еквадор бяха изключително страхотни ! "

Секунди преди това постна :
" @melodyLAC обичам те =]Ние всички сме отвъд щастието .Толкова съм благодарна ,че ви имам всички в моя живот х "

Следващата публикация беше :
" Честно не мога да повярвам ,че първият ми концерт приключи .Удивително .Тази тълпа беше невероятна .Разплаках се .Докоснахте ме .Обичам ви "

Преди започването на концерта :
" Приготвям се за първото си шоу в Еквадор =]Толкова вълнуващо !Не мога да повярвам ,че "Gypsy Heart Tour" започва довечера !Молете се за мен AHHHHHHHH "

Няма коментари:

Публикуване на коментар