петък, 21 януари 2011 г.

Майли говори за Тейлър Момсен

http://gossip.whyfame.com/files/2010/07/miley_cyrus_taylor_momsen.jpg
В скорошно интервю Майли е говорела за Тейлър Момсен:
Интервюиращ:Мислиш ли,че между теб и Тейлър Момсен има нещо общо?
Майли:"Единственото нещо, което е общо е любовта ни към музика, пеене и актьорско майсторство."
Интервюиращ:Защо смяташ, че пресата е затворила очи пред Тейлър и насочила вниманието си върху теб?
Майли:Защото моите фенове винаги са били по - млада аудитория от нейната,но хората забравят факта,че тя е по - млада от мен.Тя е от Gossip Girl и също я гледат млади хора.Просто защото аз съм работила за Disney Channel не означава,че не ми е позволено да раста и Тейлър расте (не съм много сигурна)Тя е на седемнайсет години.И младите хора я гледат също.

Сега разбрах,че интурвюто е фалшиво!!!Сайтът CollegeCures съобщи,че такова интервю не съществува.Майли няма време от снимките на новия си филм.
Кредит задължително 

Няма коментари:

Публикуване на коментар