четвъртък, 20 януари 2011 г.

Лиам Хемсуърт разказва за връзката си с Майли Сайръс

Лиам Хемсуърт разказва за връзката си с Майли Сайръс
Лиам Хемсуърт бе дълго време с Майли и няколко пъти се разделяха и събираха.

Той споделя следното:

"Не е лесно, но не е и ужасно. Аз не обичам да чета весници, но приятели ми казват какви ли не неща, които са видели по таблоиди. Връзката ми с Майли не бе лесна, тя все още е млада и не осъзнава доста неща, но пък за сметка на това е страхотен човек и е много забавна. Относно сватба и прочие, чух, че се говорят много неща , но те са различни от наша гледна точка. Тя е едва на 18 години и е много рано за такава стъпка. Чувам много неща как Майли си хванала нов приятел, който бил потаен и се криел и какво ли не. Това дали е така не знам. Докато съм в Австралия не мога да знам какво тя прави и да ви кажа, не ме и интересува. Тя си има собствен живот и ако реши, че аз не съм й нужен, ще го приема, не мога да й държа сметка за това с кого и къде излиза."

Това е казал Лиам за "FamousWhy?" и списание "Heet".

2 коментара: