събота, 30 октомври 2010 г.

Емили за Майли

R7 -  Хана Монтана е към своя край. Което ще ти липсва най-много?
Emily Osment –  Последният сезон на Хана Монтана започва да се излъчва през тази година и приключва през следващата година.Аз съм свикнала да работя всеки ден на същото място и със същите хора.След края на шоуто не знам как ще се развие живота ми. Това е добра промяна, но  ще остави всички с носталгия.
  R7 - В реалния живот с Майли Сайръс  добри приятелки ли сте?
Emily Osment Да Разбира се.
R7 - Как се работи с нея?
Emily OsmentЧудесно. Аз я познавам от толкова дълго време и тя е много талантлива.Ние се разбираме изключително добре.
R7 - Майли идва в Бразилия през следващата година. Бихте ли искали да дойдете тук с нея?
Emily Osment –  Обичам да идвам в Бразилия! Тук е чудесно. Бих искала да остане по-дълго. За съжаление, аз ще съм в Европа.Но ми хареса бразилския начин на живот и хората са винаги толкова щастливи. Имам толкова много забавни моменти.


Нали знаете вземате КРЕДИТ задължителен :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар