сряда, 29 септември 2010 г.

Майли интервю за списание "Todateen"

Ето и обещаното интервю.Моля ви ако го вземате да давате кредит,защото съм го превеждала 1 час :) Благодаря предварително.
TT: Вие играете непокорен тийнейджър в "The Last Song". В истинския живот такава ли сте?
Miley: О, да!  Трябва да ме видите в къщи понякога. Аз съм бунтар, разбира се, родителите ми ми се карат заради моята непокорност (смее се).  Но също така съм много близка до семейството си, особено с баща ми.
TT: В “The Last Song” ти губиш баща си.В истинския живот губила ли си близък?
Miley: Да! Най-добрият ми приятел почина преди няколко години. И това е ужасно. Той ме научи никога да не подценявам това, което имам в живота. Трябва да казвам на много хората колко много ги обичам.  Аз го правя всеки ден.
TT: Как реагирате, когато ви е тъжно?
Miley: Аз се изолирам, когато съм разстроен за известно време. Аз просто искам да съм сама, без да напускат дома си. Но не мога да се изолирам завинаги,трябва да продължа напред.
TT: С кого говорите, когато имате проблеми с гаджето си?
Miley: Мога да говоря с баща ми за всичко.Той ме харесва,не ме съди. И аз наистина обичам когато съм около него.
  TT: Вие сте една от най-големите звезди на планетата. Как да се справяте с всичкия натиска, който идва с известността?
Miley:Просто се опитвам да си взема един ден и правя това, което ми харесва. Моят живот е толкова зает, че понякога не разполагат с време да си помисля как ще се справя с всичко.
TT: Какви са качества търсите в един мъж?
Miley: Харесвам момчета, които обичат занимания на открито, както правим ние в Нешвил, моят роден град.
  TT: Бихте ли описали себе си като типично момиче от юг?
Miley: Hmmm, ако това включва ползването на мотори и коне, разбира се! Аз не съм  човек, който държи на вечеря на свещи. Това е прекалено сантиментално за моя вкус. Харесва ми плажа.
  TT: Какво е любовта за теб?
Miley Това е странно, мисля, че днешните хора последното, което търсят е любов. Всеки човек се фокусира върху негативните неща. Светът навън е труден. Аз живея ден за ден.Любовта е важна, тя е в основата на живота ни.
TT: Какво бихте казали на младите хора, които искат да са като вас?
Miley: Това е сложен въпрос. Виждам сестра ми и тя иска да е като мен. От едната странамисля, че е охубаво, но от друга страна не.Искам да гарантирам, че каквото и да си изберат, сърцето им трябва да е 100% сигурно,че го иска. Опитвам се да направя добър избор в живота си. Моят живот е мой избор. Това не означава,че всеки трябва да живее по този начин.
TT: Перфектен ден за вас е ...
Miley: Е, плажа трябва да бъде включен в перфектния ми ден. И без обувки. Аз наистина не обичам да нося обувки на плажа.
TT: Кое ви е вдъхновението през последните години?
Miley: Не знам дали можем да го наречем така, но Джоди Фостър е вдъхновението за мен.Тя ми каза да държа главата си изправена. Аз наистина оценявам това.
  TT: Къде се виждате след пет години?
Miley: Искам да продължа да играя за във филми.Да правя музика,която да се харесва от хоратаМузиката винаги ще имат специално място в моето сърцето ми.
TT: Какво мислите за първата любов,малко подценена ли е?
Miley:Аз не мисля така. Но един факт ,който не може да се отрече за първата любов е, че той ще ти разбие сърцето ти.  Но това е загуба и печалба по едно и също време. Трябва да има любов в живота ти.
  TT: Какво щеше да бъде, ако не бяхте станали звезда?
Miley: Моята мечтата беше да стана сватбен агент.  Проблемът е, че аз съм зле с графиците.Но ми харесва идеята за планиране на голямо събитие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар