сряда, 22 септември 2010 г.

Майли обяснява нещата на феновете си.



След като Майли се е прибрала от кратката си почивка с Лиам, тя направила видео за феновете си в което им обяснява как горе-долу стоят нещата в живота й. Тя благодари на феновете си за номинациите, на европейските награди на МТВ. Майли също казава, че не е сгодена, не се е омъжила, нито има намерение да го направи скоро. "Всички казват, Майли е направила това, Майли е направила онова, но Майли нищо не е направила" казва сладураната. Тя казва, че се наслаждава просто на живота и че прави музиката която тя харесва. "Нямам намерения да се омъжвам скоро и не живея с никого. Такива слухове мисля, че са тръгнали от както за първи път си хванах гадже. Хората винаги са били като "Майли живее с гаджето си" - не! Живея си вкъщи и в момента съм в гардероба с обувки на мама." Майли също изяснява слуха с това как е извикала полиция заради папараците. Тя казва: "Най-добрият слух, който чух е, че съм се обадила на ченгетата, защото папараците са ме следели." Каза, че е имала проблеми с колата и се е обадила на майка си, за да й каже че е звънала на полицията и папараците просто са били там. На края на видеото Майли казва "Обичам феновете си. Аз съм все още същият човек, просто живея живота си."

Голям кредит за http://mileyfamily-bg.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар