вторник, 17 август 2010 г.

Сайръс: "Моят живот не е съвършен"

Майли Сайръс разкрива Mag, че животът и не е толкова съвършен колкото повечето хора си мислят.

"Аз буквално съм толкова разочарована. Подобно на другите дни, аз не не спазвах сценария по време на снимките и започнах да плача точно там. Баща ми каза: "Всичко ще е наред, приятел", но казах " Дни като този никога не са забавни."

Понякога, когато ходя в трафик на LA мисля: "Моля Бог, да ме отведе у дома в Нешвил. Къде мога да отида да видя моите приятели и всичко е много близо. "

Но тези дни, се опитвам да си кажа: "Всичко ще работи в срок. Баща ми все още е в главата ми, че това ще се промени, но до този момент нищо не се е променило.Татко казва да бъда положителна! "

Виждаме,че Майли не е толкова щастлива...че кой ще е когато е далеч от приятелите си и роднините си?!?!?!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар