неделя, 15 август 2010 г.

Интервю Майли с Каприз

През 1103 бр на Каприз, взе по едно интервю с Майли, Емили и Мичел за Хана Монтана. Вижте интервюто на Майли за списанието:

CH: Какво ще ти липсва най-много?
Майли: След една обиколка или запис на филм, аз знаех, че ще се върна на същото място и при едни и същи хора. Това е страхотно да се чувствам комфортно в тяхната компания .То е като да ходя на училище.

CH: Ще изгориш ли перуките?
Майли: Не (смее се) Аз си направих шега за тях и всички повярваха. Но не, мисля!Аз няма да ги изгоря.

CH: Хана е комедиен сериал.Мислиш ли,че си смешна?
Майли: Винаги ще се снимам в комедии, защото ми харесва да забавлявам хората. Аз съм щастлива да бъда в състояние да я използвм по време на работа.

CH: Какво ще кажете за себе си, преди да стъпиш на червения килим?
Майли: Не мислете за това как другите искат косата ви, вашата марка и вашите дрехи. Това е като да се чувствате по-красиви и уверени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар