петък, 7 септември 2012 г.

Нов сингъл тази година

Червения килим на 2012 MTV Video Music Awards беше мястото за съобщения (6 септември). Докато новините на поп звездата Ke$ha и Майли Сайръс не бяха толкова зашеметяващи колкото новината на Wiz Khalifa и годеницата му Amber Rose и новината за бебето им,техните новини също бяха важни моменти.

Музикалните планове на Сайръс не са много големи,но новата музика идва и то скоро. “Тази година ще излезе сингала ми,”каза тя пред E! “Това е първия път,когато говоря за това пред хора,така че съм много развълнувана.”

Сайръс,която току-що сложи началото на напълно подновения и уеб сайт,каза,че звученето на новата и музика “е много различно.” “Работихме много усърдно върху музиката,много съм горда от албума,” казва тя. “Това е любимото ми нещо,което съм правила,вероятно някога.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар