четвъртък, 5 юли 2012 г.

MileyCyrusFen - 2 години онлайн! :)

Приятели,вече станахме на 2 години.Не мога да повярвам,че вече сме на 2!Толкова съм щастлива.Сайта мина през много.Дори през септември 2011г. го бях затворила,но осъзнах,че не мога без него и се завърнахме отново.
Искам да ви благодаря,страшно много!Вие ме крепите,помагате ми!Благодаря ви,че посещавате сайта,благодаря ви,че харесвате Майли,защото тя го заслужава!Благодаря ви за всичко,което правите за мен и за сайта.Без вас сайта нямаше да потръгне.Нещо като при звездите,без феновете - те са нищо!И при мен е така,без вас,читателите,сайта е нищо!!!
Едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ! :)))
Сайта е имал много помощници.Но най - много искам да благодаря на Плами.Тя беше единствената,която помагаше от сърце и се задържа най - много.Благодаря ти!Нищо лично за останалите,но те не са се задържали повече от 2 - 3 седмици.Трудно се намират хора,които ще обновяват всеки ден и ще отделят време за това.Трудно ще намериш доверен човек.Но все пак благодаря и на тях!
И сега съм ви подготвила нещо малко като подарък!Може да си го изтеглите от ТУК-ТУК-ТУК.
хохо Криси :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар