неделя, 27 февруари 2011 г.

Tanz Watson говори за снимките на ЛОЛ

Tanz Watson - актьор, който играе един от приятелите на  Майли във филма "LOL", даде интервю,в което  говори много за снимките на филм и за Майли. Вижте интервюто /с превод/:

Как беше работата с Деми Мур, Майли Сайръс, Ашли Грийн и останалата част от актьорите?
Това е все едно да изживееш мечтата си, но в реалния живот. Три от най-големите актриси на света са там. Те също са едни от най-готините и забавни момичета, който някога съм срещал. Сбодих се с нови три приялки и не мога да бъда по - щастлив.
  
Кои са актьорите или актрисите който те вдъхновяват?
Аз се вдъхновявам и мотивирани от няколко. Уил Смит е моят любим актьор и аз искам да имам кариера като неговата.  Майли също ме вдъхновява. Тя беше на 17, когато се запознах с нея.Тя наистина работи прекрасно и го прави професиотално. За 18 годишно момиче, Майли е невероятна!

Както беше да отидеш в Париж, за да снимаш LOL?
Да отидиеш в Париж е най-хубавото нещо от живота. Имах чудесната възможност да снимам важна роля, с прекрасни хора в Париж. Моята усмивка неслизаже от мен, докато бях там. Париж е град, който аз не само обичм, но определено искам да живея там. Прекрасни хора крещахме там. Спомням си, когато фенове ни чакаха пред хотела в Париж. Майли и Ашли бяха много доволни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар